Faciliteter

Den store hal (20 x 60)

Hallen er lyst og venligt indrettet med vandingsanlæg. Der er tribunepladser på den ene langside samt opbevaring af springmateriel så det er let tilgængeligt når vi springer indendørs.

Den lille hal (17 x 32)

Er perfekt til opvarmning når vi har stævner, som ekstra hal i det daglige, hvor den store hal er optaget, og til longering, løsspringning osv.

Vinduerne til højre er fra cafeteriaet, så man kan følge med i hvad der sker i hallen.

Udendørs ridebane

Stor udendørs ridebane på 60x60 m med 3 dressurbaner.

Udendørs springbane

Stor udendørs springbane med nyrenoverede spring.

Rytterstue

I vores dejlige rytterstue er der altid åbent, så forældre og tilskuere kan komme ind og få varmen i de kolde måneder. Der er også et lille fjernsyn med DVD til at underholde de små samt spil og tegnesager. Vi har "åbent køkken" som tilbyder snacks, varme og kold drikkevarer hele året rundt.

Cafeteriet har åbent i forbindelse med alle stævner på rideskolen og der er et bredt udvalg af mad og drikkevarer.