TOBØL RIDEKLUB

Tobøl Rideklub Ribevej 43, Tobøl, 6683 Føvling, CVR 33903103
Formand/Undervisning: 30 74 38 58 - Stævner: 23 71 94 98 - Kasserer: 29 76 77 81 (efter kl. 16.00)

Undervisere - eksterne

Katrine Lund Olesen

Katrine er opvokset på et stutteri, der sideløbende var trænings- og salgsstald, hvor begge forældre arbejdede fuldtid. Hun har selv været aktiv konkurrencerytter, særligt som ponyrytter, og har siden hun var teenager undervist såvel voksne som børn. I undervisningen bliver der lagt stor vægt på grundridning, let indvirkning og på at holde humøret højt på hesten/ponyen.

Hun har i fem år arbejdet i en stald, sideløbende med sit studie, hvor to år var som rytter for Sune Hansen, da han havde trænings- og salgsstald i Aarhus. Hun har pensioneret sin tidligere konkurrencehest, der har startet til og med MB klasserne på C niveau. I øjeblikket tager hun heste i træning for kunder, med henblik på fremstilling til kåring og/eller salg.

Katrine er ikke fast underviser på vores elevhold, men det er muligt at aftale eneundervisning med hende.

Tlf.: 21 45 30 45

Tina Petersen

Tina er ikke fast underviser på vores elevhold, men det er muligt at aftale eneundervisning med hende. Som underviser har Tina mange års erfaring i at hjælpe ekvipager bedst muligt videre fra LD/LC frem mod LA/MB. Hun respekterer hyggerytteren, der bare gerne vil opnå større rideglæde i den daglige træning såvel som konkurrencerytteren der gerne vil frem på stævnebanerne. Som konkurrencerytter har Tina haft mulighed for at ride LA-klasserne og enkelte MB’er til D og C stævner.

Tina er ikke fast underviser på vores elevhold, men det er muligt at aftale eneundervisning med hende.

Læs mere om Tina på www.dressurhjælp.dk

Tlf.: 60 92 12 39

Anita Skovmøller

Anita ligger i sin undervisning vægt på grundridning og holdbarhed og underviser både børn og voksne.

Anita er derudover A-dressurdommer og GP-rytter.

Anita er ikke fast underviser på vores elevhold, men det er muligt at aftale eneundervisning med hende.

Du kan få flere informaioner om Anita i hendes facebookgruppe "Stald Narnia".

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk