Undervisere - elevhold

Jane Toft Madsen

Jane har altid haft ponyer og heste. Hun har været medlem af TBR siden hun var 10 år gammel, hvor hun startede til rideundervisning. Hun startede selv med at undervise, da hun var 15 år gammel og har også været ungdomsrepræsentant, siddet i bestyrelsen og arrangeret stævner. Hun har redet dressur, spring og military på C-niveau, men har også redet kvadrille-ridning og senest prøvet voltigering. Jane´s motto er, at hest og rytter skal være ligeværdige i samarbejdet, og at det skal være sjovt at gå til ridning.

Jane underviser store og små i springning.

Pernille Johansen

Pernille har redet i Tobøl siden hun var helt lille, hun har redet elevpony i mange år og ikke mindst vundet klubmesterskab flere gange. Hun har siden køb en tidligere elevpony Chili. Pernille går til daglig på gymnasiet i Ribe.

Tina Jørgensen

Tlf. 30 48 14 40

Sarah Godske Knudsen

Sarah er 22 år gammel og har været medlem af og redet i Tobøl Rideklub siden hun var 6 år gammel.

Sarah rider i dag på M-niveau til C-stævner med sin hest Ampi, og de træner frem mod at starte landsstævner sammen.  De modtager derfor undervisning af nogle dygtige og kompetente undervisere og kører dagligt til klubben for at træne.
I Sarahs egen undervisning har der altid været stor fokus på grundridning, som derfor også er er vigtigt element i hendes undervisning, og hun lægger også vægt på at både rytter og hest skal være med på ideen.
Sarah tilpasser sig gerne rytterens mål med ridningen - om man vil udvikle sig i forhold til at starte stævner eller blot ønsker at forbedre sin ridning på hyggeplan.

Sarah er uddannet mediegrafiker og arbejder til daglig på en virksomhed ved Bramming.

Josefine Jensen

Josefine er 21 år gammel og har redet siden hun var helt lille hun kommer fra Djursland men flyttede til Tobøl i januar 2024.

Josefine rider til dagligt i klubben på hendes hest Miss Zippi, de starter sammen stævner på M-niveau.

I Josefines undervisning går hun op i grundridning og at hest og rytter er med på ideen, hun tilpasser sig gerne rytters ønsker med ridningen.

Matilde Plauborg Philipp

Mit navn er Matilde Plauborg Philipp, og jeg har redet i Tobøl rideklub i mange år. Jeg startede med at ride på elevponyer, og fik efterfølgende mine egne heste. Jeg har redet lidt dressur, men jeg går mest op i spring. Jeg har redet C-stævner LA spring og LA dressur. Jeg har vundet klubmesterskab et par gange, i Tobøl rideskole i spring,på min egne heste.

Matilde afløser på springholdene om onsdagen.

Mathilde Matthiesen

Tlf.