Om Tobøl Rideklub

Om Tobøl Rideklub - TBR
Tobøl Rideklub - TBR - blev stiftet i 1976 og har adresse på Ribevej 43 i Tobøl, 6683 Føvling.
TBR har i dag ca 130 medlemmer i alderen 5 til 80 år. Vores faciliteter bruges af rigtig mange ryttere hver uge og TBR har flere faste undervisere tilknyttet.

TBR afholder årligt flere stævner og andre arrangementer.

• 1 C stævne i dressur
  • 1 D stævne i spring
  • 3-4 D stævner
  • 3-4 E stævner

Derudover afholder TBR også flere forskellige kurser og andre arrangementer.

Rideklubbens drift
Rideklub,  arrangementer og cafeteria drives af TBR’s bestyrelse og forskellige udvalg samt mange andre uundværlige frivillige hjælpere. Derfor er det vigtigt for klubben, at forældre og ryttere giver en hånd med på vores arbejdsdage og i forbindelse med vores stævner. Der er altid brug for hjælp i cafeteriet og som skrivere for vores dommere.

Ny rytter i Tobøl Rideklub
Som ny rytter i Tobøl Rideklub kan der opstå mange spørgsmål. Vi håber, at du kan få besvaret nogle af disse spørgsmål i vores velkomstfolder og vores ordensregler, som du kan hente via nedenstående links.