Stævner

Stævner i Tobøl Rideklub

Datoer for planlagte stævner i Tobøl Rideklub kan ses på fanen aktivitetskalender.

På DRF Go kan du se og melde til øvrige stævne her i området.

Hvis du har været til stævne er du velkommen til at sende resultater og fotos til info@toboelrideklub.dk så lægges det ind her på hjemmesiden.

Dansk Rideforbunds Reglementer

Dansk Rideforbunds Reglementer skal overholdes ved alle nationale stævner under Dansk Rideforbund. Uanset hvilken disciplin man ønsker at starte stævne i gælder Fælles Bestemmelserne, og man bør som rytter altid holde sig orienteret om både disciplinreglementet samt Fælles Bestemmelserne. Mange ting er nævnt i Fælles Bestemmelserne, men ikke i disciplinreglementet, da de er gældende for alle discipliner.

Herunder er links til de forskellige reglementer, som man som rytter eller forældre til yngre ryttere bør sætte sig ind i.

Sportsreglementer - Dansk Rideforbund